loading...

دریچه

بازدید : 90
پنجشنبه 23 دی 1400 زمان : 18:43

دریچه منهول ضد سرقت

در گذشته که بیشتر از دریچه های چدنی استفاده میشد به دلیل وزن بالای آهن مصرفی در این نوع دریچه ها از قیمت بالاتری برخوردار بود. همچنین این قیمت بالا باعث میشد که این دربهای بازدید طعمه خوبی برای سارقین به شمار می رفت. ایشان دریچه منهول چدنی های چدنی بازدید را برمیداشتند و به سرقت میبردند. این امر موجب ایجاد خسارت برای شهرداری ها میشد. علاوه بر آن وجود چاله های بدون درپوش در سطح شهر میتوان برای عابرین و خودروها بسیار خطرناک باشد و باعث خسارات مالی و جانی بسیاری شود.

امروزه اما استفاده از دریچه های کامپوزیتی به دلیل وزن پایین آنها نسبت به نمونه های قدیمی تر، همچنین قیمت مناسب تر آنها و نداشتن فلزهای ارزشمند قابل فروش در آن مورد توجه سارقین نیست و به دریچه ضد سرقت معروف است.

همچنین در صورت نیاز مشتری برای دریچه درخواستی قفل و کلید مخصوص تعبیه میشود که در صورت نیاز دریچه به صورت کامل قفل شود که هم از سرقت درپوش و همچنین دسترسی افراد غیر به تاسیسات مخابراتی، آب و فاضلاب، گاز و … جلوگیری به عمل آورده شود.

درب منهول بتنی

درب های منهول بتنی با اتصالات متنوع و شیار داری ساخته شده اند که برای قرار دادن نوار اتصال انعطاف پذیر یا ملات سیمان طراحی شده اند. درب منهول بتنی را می توان به صورت حلقه ساده با پلاستیک فولادی ضد زنگ و دو مرحله ای کپسوله تهیه کرد. منهول های بتنی برای فراهم ساختن نقاط دسترسی ساده به مخازن سپتیک مسکونی یا تجاری طراحی و تولید شده اند. منهول های بتنی پیش ساخته به دو شکل گرد و مربع با ابعاد مختلف موجود است. منهول های پیش ساخته ما همچنین به عنوان اتاق های زیر زمینی شهری برای خدمات تلفن، برق یا گاز قابل استفاده هستند.

منهول بتنی پیش ساخته یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه و زمان را ارائه می دهد. پروفیل اتصال بهم پیوسته، نصب را سریع و موثر می کند و استفاده از ماده آب بندی بین بخش ها، آب را محفوظ می کند.

درب منهول چدنی

چدن به آلیاژ هایی از آهن و کربن گفته می شود که بسته به نوع کاربرد آن میزان کربن و سیلیسیم تا حد مطلوب کاهش داده می شوند. انواع درب منهول چدنی عبارت است از؛ چدن خاکستری، درب چدنی داکتیل (نشکن)، چدن بتن، درب فاضلاب دریچه فرودگاه، درب گاز، کنتور آب و درب مخابرات.

درب منهول پلی اتیلن

درب منهول پلی اتیلن یا به عبارت دیگر درب کامپوزیتی منهول پلی اتیلن در رنگ های مختلفی تولید می شود. دریچه های کامپوزیت طبق استاندارد BS-124 تولید و طبق کلاس های مندرج در جدول تست می شوند. درب منهول معمولا دارای حفره هایی می باشند که معمولا از وارد کردن قلاب های دسته دار به درون آن ها برای بلند کردن دریچه استفاده می شود.

درب منهول کامپوزیت

کامپوزیت به ترکیب موادی گفته می شوند که با هم مخلوط شده اند و اجزا تشکیل دهنده آن ها هویت خود را حفظ کرده و در یک دیگر حل نشده اند کامپوزیت ها از آلیاژ های فلزی متفاوت هستند. درب منهول کامپوزیت عبارت است از دربی که برای منهول ها استفاده می شوند که از جنس کامپوزیت هستند. با پیشرفت تکنولوژی به جای استفاده از درب منهول قدیمی که از جنس چدن و ... بودند و می توانستند سازمان ها و ارگان ها را دچار مشکلاتی کنند، از جنس کامپوزیت استفاده می شود و به آن درب منهول کامپوزیتی گفته می شود.

دریچه منهول استیل

این دریچه ها می توانند از جنس آهن یا فولاد باشند و می توان آن ها را از مواد مختلفی تهیه کرد. برای مثال پلی اتیلن یکی از کاندید های بسیار پر قدرت برای تولید این گونه دریچه ها می باشد. این دریچه ها در برابرنور آفتاب سیار مقاوم می باشد و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارا می باشند. جهت انجام پروژه هایی که به کمک فیبر نوری انجام می شود. وزن این گونه دریچه ها بسیار پایین بوده و می توان آن ها را به راحتی برای نصب کرن در هر نقطه ای حمل کرد.

این منهول ها دارای انواع متنوعی هستند و می توان آن ها را از چدن یا بتن تولید کرد. هر کدام از این مواد هم دارای انواع متفاوتی می باشند و به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. دریچه های منهول، به طور کلی دارای انواع بسیار مختلفی هستند، یک نمونه دیگر از این دریچه ها، دریچه منهول استیل می باشد. این نمونه دریچه هم دارای کاربرد های خاصی به خود می باشد امروزه به دلیل خوردگی به وسیله آب و خاک از این نوع دریچه بیشتر استفاده می شود و مانع از خوردگی و زنگ زدگی می شود.

دریچه منهول بتنی

دریچه منهول بتنی همچون دریچه های چدنی قدیمی تر هستند. این دریچه ها با استفاده از قالب گیری بتن ساخته میشود. برای افزایش مقاومت آن را ضخیم میسازند تا مقاومت مکانیکی بالایی داشته باشد. مشکلی که این دربهای چاهک بازدید دارند این است بسیار شکننده اند و با ضربه یا فشار به سرعت میشکند و چند تکه میشود. امروزه برای افزایش مقاومت این دریچه ها از الیاف کامپوزیتی در این درب ها استفاده میشود و به آن دریچه بتن پلیمری گفته میشود. این دربها از قیمت مناسبی برخوردار است. هر چقدر که افزودنیهای کامپوزیت آن بیشتر شود، مقاومت آن بالاتر رفته و قیمت نهایی نیز بیشتر میشود.

مواد تشکیل دهنده دریچه منهول کامپوزیتی :

الیاف سیلیس

کربنات کلسیم

پیگمنت رنگی

پروکساید

رزین پلی استر غیر اشباع

سایز های دریچه منهول کامپوزیت :

طراحی دهانه کلیه دریچه منهول ها از جمله کامپوزیت ، چدنی و … به منظور ورود انسان (co :دهانه آدم رو یا توخالی) مطابق با الزمات ایمنی ارائه شده در استاندارد های بین المللی 60 می باشد

سایز دریچه منهول های گرد تولید گروه صنعتی هلدینگ صنایع برتر :

دریچه منهول 32.5_ دریچه منهول 60_ دریچه منهول 65_ دریچه منهول 80

طبقه بندی دریچه منهول بر اساس استاندارد مقاومتی :

تحمل بار ترافیکی سبک 1.5 تن ( A15 ) : برای پیاده رو ها و دوچرخه

تحمل بار ترافیکی متوسط 12.5 تن ( B125 ): محل عبور عابرین و تردد ماشین های سبک شهری

تحمل بار ترافیکی سنگین 40 تن ( D400 ) : مخصوص جاده ها و محل های تردد ماشین آلات سنگین

تحمل بار ترافیکی فوق سنگین 60 تن ( E600 ) : مخصوص فرودگاه ها و باند های پرواز

تحمل بار ترافیکی تا 90 تن ( F900 )

دریچه کامپوزیت، دریچه منهول، دریچه آب و فاضلاب، دریچه منهول کامپوزیت

دریچه کامپوزیت از ترکیب مواد، رزین های پلیمری و مواد شیمیایی دیگر به وجود می آید. دریچه منهول کامپوزیت به دلیل کاهش هزینه ها، مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت هیدرولیکی بالا ، مقاومت شیمیایی حرارتی بالا ، مقاومت در برابر آتش،مقاومت در برابر مواد شیمیایی خورنده ومقاومت در برابر فرسایش، به شدت در حال رشد و جایگزین شدن محصولات فلزی می شوند.

درپوش منهول پلي اتيلن:

HDPE يك پلي اتيلن با چگالي بالا است كه يك پلاستيك پليمري ترموپلاستيك است كه به طور گسترده به عنوان ورقه هاي پلاستيكي، كيسه هاي پلاستيكي و ساير محصولات پلاستيكي استفاده مي شود. تمام مواد براي توليد درپوش منهول پلي اتيلن از پلاستيك HDPE بازيافت شده است. بدتر اين است كه كارخانه هاي پوشش منهول پلي اتيلن براي كاهش هزينه توليد، دوست دارند از پلاستيك هاي بازيافت شده ضعيف استفاده كنند. مواد پلاستيكي HDPE با يك پليمر در حدود 140 -160 درجه سانتيگراد در شرايط دماي گرم، اضافه شده با مقادير زيادي خاكستر بادي (HDPE: خاكستر بادي = 30 تا 40:60 تا 70) ورز داده شد و فولاد، فشار دادن فولاد به آن اضافه شد، سپس به آن تبديل شد. درپوش هاي منهول پلي اتيلن بسيار ارزان هستند از مزايا درپوش منهول پلي اتيلن مي توان به موارد زير اشاره نمود:

دوام : درپوش هاي منهول پلي اتيلن داراي پارچه مهندسي شده با تقويت هستند. دوام بيشتري براي تحمل ميليون ها چرخه بار مي دهد. پلي اتيلن استفاده شده در توليد و طراحي ان استحكام برتر و دوام محصول را ارائه مي‌كنند.ارزش ضايعاتي درپوش منهول هاي سنتي آن ها را به يك هدف آسان براي سرقت تبديل مي كند. عدم وجود درپوش منهول باعث ايجاد خطر واقعي براي تردد وسايل نقليه و عابران پياده مي شود. از آنجايي كه درپوش هاي منهول پلي اتيلن ارزش ضايعاتي ندارند، احتمال سرقت آن ها كمتر است. گزينه هاي قفل اضافي براي اهداف امنيتي بيشتر در دسترس هستند.غير رسانا هستند.محصولات پلي اتيلن الكتريسيته را رسانا نمي كنند، كه آن ها را به انتخابي مطمئن براي تاسيسات برق و شهرداري هايي تبديل مي كند كه ممكن است نگراني هاي ولتاژ سرگردان داشته باشند. علاوه بر اين، هنگامي كه محصول روي منهول هاي بخار قرار مي گيرد، انتقال حرارت كاهش مي يابد. اين محافظت عايق اضافي را براي عابران پياده و كارگران تاسيسات فراهم مي كند. غير خورنده ،محيط هاي فاضلاب، طوفان و فاضلاب مي توانند بسيار خورنده باشند. به دليل ماهيت ذاتي خود، درپوش منهول پلي اتيلن حتي در تهاجمي ترين محيط ها نيز بدون تغيير باقي مي مانند. اين مي تواند براي مناطقي كه در معرض فاضلاب، پتروشيمي، بنزين، گازوئيل، محلول هاي يخ زدايي و آب نمك قرار دارند اعمال شود.

توليد كننده درپوش منهول:

كارخانه توليد درپوش منهول هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد انواع درپوش منهول با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين درپوش منهول را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نوآوري روزافزون مي باشيم.كارشناسان فروش درپوش منهول هلدینگ صنایع برتر هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد درپوش منهول براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند.

قسمت های مختلف منهول

جوی

قسمتی از منهول که فاضلاب در آن جریان دارد و دو سر لوله ورودی و خروجی در آن است و فاضلاب را ظر خود به جریان و به آن جهت می دهد جوی می گویند.

پاشنه

قسمتی از کف منهول که جهت ایستادن نفر و پخش نشدن فاضلاب در منهول است را پاشنه می گویند.

دیواره منهول

در شکل زیر دیواره منهول مشخص است. بخش عمده ای از یک منهول را تشکیل می دهد و اساس کل منهول فاضلاب را تشکیل می دهد.

تیپر

برای گذاشتن یک دریچه، عرض ۱۲۰ عدد بزرگی محسوب می شود برای کم کردن این عرض در منهول های بتنی و منهول های پلی اتیلن از یک قطعه گنبدی استفاده می شود و در منهول های آجری، آجر چینی را گنبدی انجام می دهند که نام این قسمت تیپر است.

پله

برای ورود و خروج افراد به داخل منهول پله ‌ها به صورت ثابت در دیواره منهول اجرا می شود که ورود و خروج افراد راحت صورت بگیرد.

طوقه و دریچه

این قسمت تنها قسمتی است که در سطح خیابان به وفور دیده می شود. درب دایره ای شکل که قطری بین ۵۵ الی ۶۹ سانتی متر دارد و روی آن نوشته شده آب و فاضلاب. این دربها از جنس چدن، بتن، فایبرگلاس و بتن الیاف ساخته می شوند.

دریچه منهول کامپوزیتی ترافیکی

دریچه های منهول کامپوزیتی در اتوبان ها و بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تحمل وزن ماشین های سنگین را دارد. مواردی که در تولید دریچه های منهول کامپوزیت استفاده می شود از مواد SCM1 می باشد و توسط دستگاه پرس تولید می شود

دریچه های منهول کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر قابلیت تحمل وزن اتومبیل را دارند و می توان در خیابان های عمومی، کوچه ها و در پارکیتگ مورد استفاده قرار می گیرد

مواد تشکیل دهنده دریچه های منهول کامپوزیت

دریچه های منهول کامپوزیتی هلدینگ صنایع برتر از کربنات کلسیم، الیاف تقویت کننده درون ماتریسی از جنس رزین ترموست، پروکساید، رزین پلی استر غیر اشباع، الیاف سیلیس، پیگمنت رنگی به صورت یکپارچه قالب گیری می شود.

دریچه منهول کامگوزیتی غیر ترافیکی

دریچه منهول کامپوزیتی هلدینگ صنایع برتر بیشتر در پیاده رو ها و محیط هایی که اتوموبیل از آنجا عبور نمی کند و یا در صورت عبور توفقف و ایستی ندارد استفاده می شود همچنین در مناطقی مانند پارک ها و بوستان ها نیز استفاده می شود.

سایز بندی دریچه های منهول های کامپوزیت

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.26

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.32

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.34

دریچه منهول کاپوزیت سایز 60

دریچه منهول کاپوزیت سایز 80

دریچه منهول کاپوزیت سایز 100

روش تولید دریچه منهول کامپوزیت

تولید دریچه منهول های کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر به روش BMC می باشد، در این روش لایه گذاری دستی و به علت کم بودن مقاومت و چسبندگی لابه ها به هم می باشد. در BMC از فیلتر یا پر کننده استفاده نمی شود.

قیمت دریچه منهول کامپوزیتی:

قیمت دریچه منهول کامپوزیتی و استعلام قیمت روز این محصول را می توانید با دریافت مشاوره، پیش فاکتور، استعلام لیست قیمت دریچه منهول کامپوزیتی با شماره تلفن های شرکت هلدینگ صنایع برتر یا بخش تماس با ما مراجعه و درخواست خرید خود را ارسال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://holding-bartar.com مراجعه نمایید.

هلدینگ صنایع برتر

دریچه منهول ضد سرقت

در گذشته که بیشتر از دریچه های چدنی استفاده میشد به دلیل وزن بالای آهن مصرفی در این نوع دریچه ها از قیمت بالاتری برخوردار بود. همچنین این قیمت بالا باعث میشد که این دربهای بازدید طعمه خوبی برای سارقین به شمار می رفت. ایشان دریچه منهول چدنی های چدنی بازدید را برمیداشتند و به سرقت میبردند. این امر موجب ایجاد خسارت برای شهرداری ها میشد. علاوه بر آن وجود چاله های بدون درپوش در سطح شهر میتوان برای عابرین و خودروها بسیار خطرناک باشد و باعث خسارات مالی و جانی بسیاری شود.

امروزه اما استفاده از دریچه های کامپوزیتی به دلیل وزن پایین آنها نسبت به نمونه های قدیمی تر، همچنین قیمت مناسب تر آنها و نداشتن فلزهای ارزشمند قابل فروش در آن مورد توجه سارقین نیست و به دریچه ضد سرقت معروف است.

همچنین در صورت نیاز مشتری برای دریچه درخواستی قفل و کلید مخصوص تعبیه میشود که در صورت نیاز دریچه به صورت کامل قفل شود که هم از سرقت درپوش و همچنین دسترسی افراد غیر به تاسیسات مخابراتی، آب و فاضلاب، گاز و … جلوگیری به عمل آورده شود.

درب منهول بتنی

درب های منهول بتنی با اتصالات متنوع و شیار داری ساخته شده اند که برای قرار دادن نوار اتصال انعطاف پذیر یا ملات سیمان طراحی شده اند. درب منهول بتنی را می توان به صورت حلقه ساده با پلاستیک فولادی ضد زنگ و دو مرحله ای کپسوله تهیه کرد. منهول های بتنی برای فراهم ساختن نقاط دسترسی ساده به مخازن سپتیک مسکونی یا تجاری طراحی و تولید شده اند. منهول های بتنی پیش ساخته به دو شکل گرد و مربع با ابعاد مختلف موجود است. منهول های پیش ساخته ما همچنین به عنوان اتاق های زیر زمینی شهری برای خدمات تلفن، برق یا گاز قابل استفاده هستند.

منهول بتنی پیش ساخته یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه و زمان را ارائه می دهد. پروفیل اتصال بهم پیوسته، نصب را سریع و موثر می کند و استفاده از ماده آب بندی بین بخش ها، آب را محفوظ می کند.

درب منهول چدنی

چدن به آلیاژ هایی از آهن و کربن گفته می شود که بسته به نوع کاربرد آن میزان کربن و سیلیسیم تا حد مطلوب کاهش داده می شوند. انواع درب منهول چدنی عبارت است از؛ چدن خاکستری، درب چدنی داکتیل (نشکن)، چدن بتن، درب فاضلاب دریچه فرودگاه، درب گاز، کنتور آب و درب مخابرات.

درب منهول پلی اتیلن

درب منهول پلی اتیلن یا به عبارت دیگر درب کامپوزیتی منهول پلی اتیلن در رنگ های مختلفی تولید می شود. دریچه های کامپوزیت طبق استاندارد BS-124 تولید و طبق کلاس های مندرج در جدول تست می شوند. درب منهول معمولا دارای حفره هایی می باشند که معمولا از وارد کردن قلاب های دسته دار به درون آن ها برای بلند کردن دریچه استفاده می شود.

درب منهول کامپوزیت

کامپوزیت به ترکیب موادی گفته می شوند که با هم مخلوط شده اند و اجزا تشکیل دهنده آن ها هویت خود را حفظ کرده و در یک دیگر حل نشده اند کامپوزیت ها از آلیاژ های فلزی متفاوت هستند. درب منهول کامپوزیت عبارت است از دربی که برای منهول ها استفاده می شوند که از جنس کامپوزیت هستند. با پیشرفت تکنولوژی به جای استفاده از درب منهول قدیمی که از جنس چدن و ... بودند و می توانستند سازمان ها و ارگان ها را دچار مشکلاتی کنند، از جنس کامپوزیت استفاده می شود و به آن درب منهول کامپوزیتی گفته می شود.

دریچه منهول استیل

این دریچه ها می توانند از جنس آهن یا فولاد باشند و می توان آن ها را از مواد مختلفی تهیه کرد. برای مثال پلی اتیلن یکی از کاندید های بسیار پر قدرت برای تولید این گونه دریچه ها می باشد. این دریچه ها در برابرنور آفتاب سیار مقاوم می باشد و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارا می باشند. جهت انجام پروژه هایی که به کمک فیبر نوری انجام می شود. وزن این گونه دریچه ها بسیار پایین بوده و می توان آن ها را به راحتی برای نصب کرن در هر نقطه ای حمل کرد.

این منهول ها دارای انواع متنوعی هستند و می توان آن ها را از چدن یا بتن تولید کرد. هر کدام از این مواد هم دارای انواع متفاوتی می باشند و به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. دریچه های منهول، به طور کلی دارای انواع بسیار مختلفی هستند، یک نمونه دیگر از این دریچه ها، دریچه منهول استیل می باشد. این نمونه دریچه هم دارای کاربرد های خاصی به خود می باشد امروزه به دلیل خوردگی به وسیله آب و خاک از این نوع دریچه بیشتر استفاده می شود و مانع از خوردگی و زنگ زدگی می شود.

دریچه منهول بتنی

دریچه منهول بتنی همچون دریچه های چدنی قدیمی تر هستند. این دریچه ها با استفاده از قالب گیری بتن ساخته میشود. برای افزایش مقاومت آن را ضخیم میسازند تا مقاومت مکانیکی بالایی داشته باشد. مشکلی که این دربهای چاهک بازدید دارند این است بسیار شکننده اند و با ضربه یا فشار به سرعت میشکند و چند تکه میشود. امروزه برای افزایش مقاومت این دریچه ها از الیاف کامپوزیتی در این درب ها استفاده میشود و به آن دریچه بتن پلیمری گفته میشود. این دربها از قیمت مناسبی برخوردار است. هر چقدر که افزودنیهای کامپوزیت آن بیشتر شود، مقاومت آن بالاتر رفته و قیمت نهایی نیز بیشتر میشود.

مواد تشکیل دهنده دریچه منهول کامپوزیتی :

الیاف سیلیس

کربنات کلسیم

پیگمنت رنگی

پروکساید

رزین پلی استر غیر اشباع

سایز های دریچه منهول کامپوزیت :

طراحی دهانه کلیه دریچه منهول ها از جمله کامپوزیت ، چدنی و … به منظور ورود انسان (co :دهانه آدم رو یا توخالی) مطابق با الزمات ایمنی ارائه شده در استاندارد های بین المللی 60 می باشد

سایز دریچه منهول های گرد تولید گروه صنعتی هلدینگ صنایع برتر :

دریچه منهول 32.5_ دریچه منهول 60_ دریچه منهول 65_ دریچه منهول 80

طبقه بندی دریچه منهول بر اساس استاندارد مقاومتی :

تحمل بار ترافیکی سبک 1.5 تن ( A15 ) : برای پیاده رو ها و دوچرخه

تحمل بار ترافیکی متوسط 12.5 تن ( B125 ): محل عبور عابرین و تردد ماشین های سبک شهری

تحمل بار ترافیکی سنگین 40 تن ( D400 ) : مخصوص جاده ها و محل های تردد ماشین آلات سنگین

تحمل بار ترافیکی فوق سنگین 60 تن ( E600 ) : مخصوص فرودگاه ها و باند های پرواز

تحمل بار ترافیکی تا 90 تن ( F900 )

دریچه کامپوزیت، دریچه منهول، دریچه آب و فاضلاب، دریچه منهول کامپوزیت

دریچه کامپوزیت از ترکیب مواد، رزین های پلیمری و مواد شیمیایی دیگر به وجود می آید. دریچه منهول کامپوزیت به دلیل کاهش هزینه ها، مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت هیدرولیکی بالا ، مقاومت شیمیایی حرارتی بالا ، مقاومت در برابر آتش،مقاومت در برابر مواد شیمیایی خورنده ومقاومت در برابر فرسایش، به شدت در حال رشد و جایگزین شدن محصولات فلزی می شوند.

درپوش منهول پلي اتيلن:

HDPE يك پلي اتيلن با چگالي بالا است كه يك پلاستيك پليمري ترموپلاستيك است كه به طور گسترده به عنوان ورقه هاي پلاستيكي، كيسه هاي پلاستيكي و ساير محصولات پلاستيكي استفاده مي شود. تمام مواد براي توليد درپوش منهول پلي اتيلن از پلاستيك HDPE بازيافت شده است. بدتر اين است كه كارخانه هاي پوشش منهول پلي اتيلن براي كاهش هزينه توليد، دوست دارند از پلاستيك هاي بازيافت شده ضعيف استفاده كنند. مواد پلاستيكي HDPE با يك پليمر در حدود 140 -160 درجه سانتيگراد در شرايط دماي گرم، اضافه شده با مقادير زيادي خاكستر بادي (HDPE: خاكستر بادي = 30 تا 40:60 تا 70) ورز داده شد و فولاد، فشار دادن فولاد به آن اضافه شد، سپس به آن تبديل شد. درپوش هاي منهول پلي اتيلن بسيار ارزان هستند از مزايا درپوش منهول پلي اتيلن مي توان به موارد زير اشاره نمود:

دوام : درپوش هاي منهول پلي اتيلن داراي پارچه مهندسي شده با تقويت هستند. دوام بيشتري براي تحمل ميليون ها چرخه بار مي دهد. پلي اتيلن استفاده شده در توليد و طراحي ان استحكام برتر و دوام محصول را ارائه مي‌كنند.ارزش ضايعاتي درپوش منهول هاي سنتي آن ها را به يك هدف آسان براي سرقت تبديل مي كند. عدم وجود درپوش منهول باعث ايجاد خطر واقعي براي تردد وسايل نقليه و عابران پياده مي شود. از آنجايي كه درپوش هاي منهول پلي اتيلن ارزش ضايعاتي ندارند، احتمال سرقت آن ها كمتر است. گزينه هاي قفل اضافي براي اهداف امنيتي بيشتر در دسترس هستند.غير رسانا هستند.محصولات پلي اتيلن الكتريسيته را رسانا نمي كنند، كه آن ها را به انتخابي مطمئن براي تاسيسات برق و شهرداري هايي تبديل مي كند كه ممكن است نگراني هاي ولتاژ سرگردان داشته باشند. علاوه بر اين، هنگامي كه محصول روي منهول هاي بخار قرار مي گيرد، انتقال حرارت كاهش مي يابد. اين محافظت عايق اضافي را براي عابران پياده و كارگران تاسيسات فراهم مي كند. غير خورنده ،محيط هاي فاضلاب، طوفان و فاضلاب مي توانند بسيار خورنده باشند. به دليل ماهيت ذاتي خود، درپوش منهول پلي اتيلن حتي در تهاجمي ترين محيط ها نيز بدون تغيير باقي مي مانند. اين مي تواند براي مناطقي كه در معرض فاضلاب، پتروشيمي، بنزين، گازوئيل، محلول هاي يخ زدايي و آب نمك قرار دارند اعمال شود.

توليد كننده درپوش منهول:

كارخانه توليد درپوش منهول هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد انواع درپوش منهول با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين درپوش منهول را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نوآوري روزافزون مي باشيم.كارشناسان فروش درپوش منهول هلدینگ صنایع برتر هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد درپوش منهول براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند.

قسمت های مختلف منهول

جوی

قسمتی از منهول که فاضلاب در آن جریان دارد و دو سر لوله ورودی و خروجی در آن است و فاضلاب را ظر خود به جریان و به آن جهت می دهد جوی می گویند.

پاشنه

قسمتی از کف منهول که جهت ایستادن نفر و پخش نشدن فاضلاب در منهول است را پاشنه می گویند.

دیواره منهول

در شکل زیر دیواره منهول مشخص است. بخش عمده ای از یک منهول را تشکیل می دهد و اساس کل منهول فاضلاب را تشکیل می دهد.

تیپر

برای گذاشتن یک دریچه، عرض ۱۲۰ عدد بزرگی محسوب می شود برای کم کردن این عرض در منهول های بتنی و منهول های پلی اتیلن از یک قطعه گنبدی استفاده می شود و در منهول های آجری، آجر چینی را گنبدی انجام می دهند که نام این قسمت تیپر است.

پله

برای ورود و خروج افراد به داخل منهول پله ‌ها به صورت ثابت در دیواره منهول اجرا می شود که ورود و خروج افراد راحت صورت بگیرد.

طوقه و دریچه

این قسمت تنها قسمتی است که در سطح خیابان به وفور دیده می شود. درب دایره ای شکل که قطری بین ۵۵ الی ۶۹ سانتی متر دارد و روی آن نوشته شده آب و فاضلاب. این دربها از جنس چدن، بتن، فایبرگلاس و بتن الیاف ساخته می شوند.

دریچه منهول کامپوزیتی ترافیکی

دریچه های منهول کامپوزیتی در اتوبان ها و بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تحمل وزن ماشین های سنگین را دارد. مواردی که در تولید دریچه های منهول کامپوزیت استفاده می شود از مواد SCM1 می باشد و توسط دستگاه پرس تولید می شود

دریچه های منهول کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر قابلیت تحمل وزن اتومبیل را دارند و می توان در خیابان های عمومی، کوچه ها و در پارکیتگ مورد استفاده قرار می گیرد

مواد تشکیل دهنده دریچه های منهول کامپوزیت

دریچه های منهول کامپوزیتی هلدینگ صنایع برتر از کربنات کلسیم، الیاف تقویت کننده درون ماتریسی از جنس رزین ترموست، پروکساید، رزین پلی استر غیر اشباع، الیاف سیلیس، پیگمنت رنگی به صورت یکپارچه قالب گیری می شود.

دریچه منهول کامگوزیتی غیر ترافیکی

دریچه منهول کامپوزیتی هلدینگ صنایع برتر بیشتر در پیاده رو ها و محیط هایی که اتوموبیل از آنجا عبور نمی کند و یا در صورت عبور توفقف و ایستی ندارد استفاده می شود همچنین در مناطقی مانند پارک ها و بوستان ها نیز استفاده می شود.

سایز بندی دریچه های منهول های کامپوزیت

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.26

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.32

دریچه منهول کاپوزیت سایز 5.34

دریچه منهول کاپوزیت سایز 60

دریچه منهول کاپوزیت سایز 80

دریچه منهول کاپوزیت سایز 100

روش تولید دریچه منهول کامپوزیت

تولید دریچه منهول های کامپوزیت هلدینگ صنایع برتر به روش BMC می باشد، در این روش لایه گذاری دستی و به علت کم بودن مقاومت و چسبندگی لابه ها به هم می باشد. در BMC از فیلتر یا پر کننده استفاده نمی شود.

قیمت دریچه منهول کامپوزیتی:

قیمت دریچه منهول کامپوزیتی و استعلام قیمت روز این محصول را می توانید با دریافت مشاوره، پیش فاکتور، استعلام لیست قیمت دریچه منهول کامپوزیتی با شماره تلفن های شرکت هلدینگ صنایع برتر یا بخش تماس با ما مراجعه و درخواست خرید خود را ارسال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://holding-bartar.com مراجعه نمایید.

هلدینگ صنایع برتر

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 2307
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی